♥ WELCOME TO MY BLOG BUDDY . DAH SINGGAH TU JANGAN LUPA FOLLOW OKEYY ! LOVE YOU GUYS ♥

Saturday 30 April 2011

wink wink ,

heyhey , assalammualaikum . huh ! sekian lamaa tidak mengepost . ken ken . hehe , mesti korang rinduu aku kan haihh ngaku lha . untuk season kalii nii nak cita pasal ceritaa aku lha , dah nama punn blog aku pla , bhaha . eh eh , aku dah berbaikk balikk ng mnho , act cerai jup gara2 ego membuat kan kamii bercerai sedih , kecewa bukan lha lagii , sumpahh tak blole hidup tanpa dy , err 3 tahun bersama tetiba pla cerai kan janggal tuh hoho act , untuk mengubat balik duka lara mnho ajak aq date , first date setelah beberapa abad tak jumpa , gila lan . padhal rumah dekat kot , mybe sb faktor sibuk dy membuat kan kamii tidak ketemuu , tapii tidak mengapa 8.5 natii honeymoon lha haha . happy gilaa , tah camnee lha natii muka dy , sumpah aku lupa dah muka dy apa dah skg , bak kata spy2 aku dy dah bermata double haihh awat noo ? oke korang doakan hubungan kamii hingga akhir hayat ekk kkbyee thanks
_ luar kata single , dalam kata couple xoxo . macam lha couple_

0 comments:

Post a Comment