♥ WELCOME TO MY BLOG BUDDY . DAH SINGGAH TU JANGAN LUPA FOLLOW OKEYY ! LOVE YOU GUYS ♥

Monday 25 April 2011

omg . omg . omg

ting tong . ting tong , heyhey . mana semua pegi nii . haiyaa --' oopps , assalammualaikum . hey korang haha . hari nii rasa nak gelakk jee alkisah , pepagii lagi dah baca buku pasal kesihatan . gelak selama 20 minit bole buad kita muda 8 tahun haihh nampak beno nipu yer . kih kih , betul lha mana tipu , kalau tipuu tak ada lha bukuu tuu wujud , betull takk ? act , nak share dg korang . omg , omg tajuk post kalii nii ! ramaii gila lha kan nak sayang aku . haihh , untung lha ada yang sayang bhaha , kata kata ank muda zaman sekarang --' urr , korang nak tahuu tak aku bolehh selamberr badakk jee tido balikk pash solat subuh tadii , apelahh . bhaha . penat kot then dg mamaii yer , menjawab call org apa yang aku cakap , bie iloveyou ---' huh ! org y call tuh siapa pla ken adehh gila maluu wehh omg . omg rupa2 yee ehh , biarlha rahsia sapee y call aku tadii bhaha . ( jg nak mympah sgt lha ) . haha , eh myb rinduu gilamatii kot kat dia , jeng jeng . haihh , borak macam kelingg jee korang niii . eh dalah aku bz kbyeeee !
_ to siapa yang sayang aku tuu , terima kasihh daun keladii lha kan . eh myheart is taken ohh _

0 comments:

Post a Comment