♥ WELCOME TO MY BLOG BUDDY . DAH SINGGAH TU JANGAN LUPA FOLLOW OKEYY ! LOVE YOU GUYS ♥

Wednesday 20 April 2011

DIRI AKU .

ASSALAMMUALAIKUM , HELLO sihat tak korang haih , lama gila tak update kan . err , mesti korang rindu aku kan bhaha . otak ! ( nie mesti korang akan cakap camnie ) oh tidakk ! eh , korang aku ada cerita nak kongsi dengan korang semua pasal diri aku , oke aku adalah aku dan bukan orang lain . tetiba je aku nak kongsi sikit pasal diri aku , konon public figure otak ini aku punya blog sukahati aku lha kan . oke , nama aku dekat surat beranak Nurazureen Binti Mat Aziz , tapi lain pula di ic Nur Azureen Binti Mat Aziz kenapa ? kadang tanya jugak kenapa lain tapi sampai sekarang tidak ketemu jua kenapa berlainan haih - . - mungkin kerani kot salah taip sebab sedap sangat bhaha ( berangan pla aku ) . oke aku di lahir kan di Hospital Klang , dan di besarkan di sebuah kampung yang cantik lagi nyaman sedari kecil aku di besarkan di situ , hakikat tak nampak macam kampung pun dekat kawasan rumah aku nie . aku anak kepada pasangan suami isteri yang bernama Mat Aziz Bin Mokini dan juga Rokiah @ Ramalah Binti Mohamad . ayah aku seorang bisnesman dan ibu seorang surimah sepenuh masa , aku juga anak kelima daripada 6 orang adik beradik , aku juga mempunyai seorang kembar tapi berlainan umur , kenapa kalau aku cakap bukan kembar pun korang tak akan percaya , muka aku dengan si kembar aku nie sama cuma beza aku lebih gedik berbanding nya , oke aku seorang yang takut pada kegelapan , aku juga takut kepada hujan bukan aku nak menolak takdir tapi sebab dah memang takut nak buat macam mana kan . aku seorang yang manja , gedik tapi tak lah segedik yang tak ada harga diri tuh siapa yang kenal aku je tahu , so jangan buat tuduhan palsu terhadap aku oke ? aku juga pantang di cabar , korang cabar lha apa pun nanti kau buat , bhaha . diri aku nie seorang yang hot , hot yang bermaksud dalam bahasa kasar nya panas baran oke , ini memang sifat semulajadi aku sipa yang menyampah boleh blahh ahh sana . aku sorang yang lemah lembut bila berhadapan dengan orang yang baik dan lembut dengan aku , aku juga bole ngam dengan semua orang melainkan orang itu bertindak jahat terhadap aku . aku seorang yang kuat berangan , seorang yang suka berpikiran , aku suka gelak apabila aku rasa marah , sedih dan juga yang berkait rapat dengan nya , aku memilki bulu kening yang macam di cukur hakikat tidak pun ini real bukan plastik oke ! eh tak main lha botox bhaha . muhamad nur hafiz bin othman adalah buah hati aku , dia suka aku sebab apa pun aku tak tahu , dulu aku nie seorang yang tak percaya kepada lelaki hadir nya dia dalam hidup membuatkan aku lebih rasa bersemangat untuk mulakan hari dengan baik , lagi2 dia suka cakap ' honey , i love you ' wow , gila terharuu derr . ewah lupa diri pla aku kan . nie jelah kot pasal diri aku lain hari aku cerita dan kongsi lagi eh , kalau korang tak suka bole blah aku tak mintak pun korang suka aku , aku adalah aku , aku bukan plastik , aku tahu siapa aku kbyee !
( ini sahaja feedback dari saya , sebarang comment boleh di beri . sekian terima kasih 
RASS TEGUH CANOPY , kalau korang nak gunakan khidmat kau contact lah facebook like Rass Teguh Canopy itu . aku sebagai  supervisor canopy online .)

0 comments:

Post a Comment