♥ WELCOME TO MY BLOG BUDDY . DAH SINGGAH TU JANGAN LUPA FOLLOW OKEYY ! LOVE YOU GUYS ♥

Monday, 4 June 2012

setiap gambar ada kenangannya :(

even , harga tu tak lhaa semahal mana tapi aku still simpan ok , that's my kenangan yang tak akan di lupa , i hope u bahagia dg gf u skrg ok . jemput makan nasi minyak ok <3 MNHO
rindunnya nak pakai lencana-2 nhe balik :(

serius , kenangan masa nhe takan dapat aku lupakan , sumpah i miss that situation ! can him back to me ?

kalau dapat kembali ke zaman nhe , aku akan buat yang terbaik kenangan zaman sekolah menengah zaman paling best penah aku tempuhi n lalui , smk jenjarum tetap di hati :(
****************************************************************** nhe jeg mampu taip sedih sgt , rindu sgt kat dia tp apakan daya kan ? besday nak dekat dah rindu masa celebrate ng dia , bila besday aku nati dia igt lagi tak kenangan nhe MNHO ? sorry terpost about u . kdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . thanks read * muahhhhhhhhhhhhhhhh !

Monday, 21 May 2012

Mohamad Haiqal B Abu Bakar :3

sweet tak pict nhe ? haha perasan pulak , tudia kat sebelah aku nhe ex aku lhaa haiqal , dia nhe mang baik sgt tp myb belum lg jodoh dg dia , myb ALLAH nak uji ubungan aku n dia kan ? hm maafkan i sb hanya boleh sayang n cinta u selama sebulan jeg , halalkan makan minum i n apa yang telah u bg k , love you so much as my bff kdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa my ex kanda :3
_ i harap u baca nhe , doa byk-2 ALLAH dekat dg kita bila kita sentiasa zikrullah amin :3_

Tuesday, 15 May 2012

im alone , im single lol -.-

awcakkkkk xD , apa khabar semua :) sihat ? fuhhhh , lama juga kan tak jumpa ? rindunya dg encik belog nhe , maklum lhaa zaman dah maju skg , facebook , twitter , skype , mana nak join encik belog nhe sampai dah berhabuk baru nak jenguk atoto , encik belog nhe majok pulakk , okay citanya hm aku single balik , rabak bosan seyh :( , zaman skg susahnya nak cari lelaki yang betul-2 serius , memang ckp ramai juga yang nak tapi satu pun tak berkenan lhaa wokkkkkkkk :p . haa manada jual mahal dik , tp hati tak kenan lg lorh . myb single dulu kot lebih baik haha . mang busan kot tp redhaa jelaa kan . okay lhaa bye jumpa lg awokkkkkkkkkk muah sikit nah muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 
* hidup jg riak sgt , biasa jeg dah muah tet pipi #

Friday, 17 February 2012

ANNE SAN is so sweetoooooooooooooooooooooo .

aka orang yang paling sweet pena juju jumpa !
aka tahankan jeg perangai juju yang gedik , degil and baran nhe kan loe youuuuuuuu syssssssssss <3
salam , korang nampak tak gambar y kat atas tu lhaa gambar aka angkat a.k.a classmate aku tapi dah aku agp mcm kaka sb umur dia tua sikit dpd aku bhaaaaaaaaaaaaa . apa y sweet kat dia kan time dia dg boiprenggggg sgt manja and swetttttttto gilaa aku ckp kat korang , babeeeeeeee aku syg sgt kat dia , esokkkkkkk dia janji nak bawakkan laksaa hasil air tangan dia ehehehe seeeeeee sweeet tak kau adeee ? takde kan so DIAM ! ngeeeeeeeee , aku suka maki dia tapi dia diam jeg then aku tahu dia kecewaa tapi dia diam jeggggg se babeeeeeeee sweetoooooooo tak dia * muah pipi aka hehehe . juju syg kat aka thanks aka for all jgn tgl kan juju lg . tahun nhe tahun last kitaaaaa bersama kan lepas nhe ? hmmmmm :( . ape pun loveeee you so much ANNE SAN BT ISMAIL <3
= DIA LHA SALAH SORANG ORANG YANG ADA DENGAN AKU SUKA DUKA LARA , GEMBIRA SERONOK . muehehehehe . kau kacau dia kau nahassssssssssssss ! heh , menggedik ingat glamour loserrrrrrrrrr >.<

Wednesday, 11 January 2012

takdee jodoh !

hi assalammualaikum guys pembaca setia . hari ini aku sedih sgt okay ! tujee aku nak cakap . aku single hm-2 , okay takdee jodoh and jangan tanya kenapa .
- thanks youu for all . kbyee F -

Monday, 9 January 2012

Mardhiah Adilah is awesome

hey-2 , semua assalammualaikum . sihat ? fuhh , lama ken tak ngepdate actually teda idea and story lha guys . btw , a lot-2 miss u all pembaca setia belog aku nhe hehe . btw , 16hb nhe genap lha ken cuti sem selama sebulan , memang lha tak cukup tapi syukur apa adanya guys , cuti sem y sgt best tok kali nhe sb aku dg family pg holiday dekat KL , AND CAMEROON HIGHLAND . aku cakap sama korang memang best dhoo , al maklum lha hujung tahun jelha dorg ada time utk aku bhaha ecehh * senyum lebar nampak gg aku y cantik nhe hee :) . fuuhh , sumpah aku ckp kat korang aku bersin jeh dpd tadi , belog aku nhe berhabuk kot . bp tahun dah tgl kannya . nak kata rindu kat dia memey ah . whoa-2 diam tak diam aku dah masok sem 2 rasa macam kejap jeh masa nhe berlalu , diam tak diam angka 19 dtg kepadaku ohmaigod * wee dah boleh kawen hehe gatal pulok :P . okay , lha dah penat merapu okay bak mai kita dga cita aku seterusnya , coo awcakk * jumping-2 utk kuruskan BADAN haha :P . Okay , aku nak cita nhe pasal roomate aku masa sem 1 haha , malam tadi kan kan kan , dia kan dg kita kan chatting dkat fesbuk hihi , okay-2 lama jugak chat eleh , korang-2 jeles letuw sb korang dg roomate korang tak rapat mcm aku kan-2 . haa , kantoi haha . pertengahan pas gosip , itu ini , bincang mcm-2 ada 1 part chat aku nhe cenggini * lebih kurang aku ckp yang malam nhe bulan sgt cantik yang , pg lha tgok dia ckp apa korang ' is my story ' haah punya lha perasaan roomate aku nhe huhu * yang cakk i love you , and i tahu u cair kan bila baca haha :P . OKAY , dah lg kan , kan smlm dia text aku ckp soh carikan dia tajuk pasal alam sekitar utk dia public speaking nati tp aku punya lha blur , apa y dia nak aku tanya banyak kali haha , act aku nhe memey suka tanya byk-2 kat dia pun haha , sb aku suka bila tgok muka dia rasa macam nak belasah aku jeh hee * dyla u is awesome yang i kata kat u . hm , korang-2 doakan ubgn kitaorang kekal eh , aku sayang gila kat dia weyh , diam faham aku tahu ? faham sgt , selama kitaorang dekat dah byk sgt dah kenangan mcm-2 ada weyh , tak lari dpd buat keje gila dg dia , hm aku rindu dia sgt dhoo , saat di mana aku penah mengerang kesakitan then dia siap mara aku lg dg bw ubat tok aku , pegh tgok dia sayang aku tak ? tu korang tak nmpk tp aku nmpk and lalui so , jg nak kata dia tak sayang aku even dia tak tunjuk and aku tahu itu :P * BETUL TAK DYLA ? haha . korang , jg igt pula kitaorang lesbian okay ! memang nmpk jeh tapi takpun aku and dia punya iman y teguh weyh . so org kat lua sana y suka mengata kami itu aku harap japg kau menyesal eh , sedar-2 lha wahai manusia ! okay , aku baru tahu y ibu dia suka asam pedas whoa itu fevret aku pula ken , yeah memang ALLAH dah takdirkan dia kawan dg aku kot haha , bila pk-2 balik kan kan rasa kelakar jeh , tp tu semua kenangan y takan dpt d lupakan :) . MARDHIAH ADILAH IS AWESOME , sb apa dia awesome even dia nhe lembut ada 1 part tu dia akan garang haha takpaya cita lebih ah rahsiaa dhoo :P . bangun jeh pagi-2 aku mesti pndg dia sb nak tgok rambut dia bagai singa haha memang sgt kelaka tp myb dia tak tahu aku pg-2 nak apa ? hee , aku takut pd kegelapan so stp malam , jarang sekali lampu terpadam and jarang sekali aku tdo kat katil aku , selalu tdo kat katil dia haha kejam ke ? manada kan kan , takpe sem 2 kau kita roomate lg kan yang i tak tdo kat katil u dah , haha awesome sgt u nhe haha , dah macam kakak i dah , dia nhe suka nasihat aku , aku nhe pula suka buat benda melulu . haha , sumpah aku cakap kat korang kenangan paling tak boleh blah time malam nak balik cuti sem 1 tu kan , kitaorang ada makan tau , makan nasi goreng ayam , bege dia boleh ter habiskan semua tu memang aku tak percaya sgt sb dia jrg makan benda-2 berat , tp malam tu haha sampai dia ckp apa ' yang kenyangnya ' haha . seweet tahu ? haha okay lha penat pula aku kan , adehh haus pula * slurpp rest jap .okay lha nhe pict dia aku tunjuk kat korang lawa kan , cute like amoy cina haha . okay sumpah comel yang tuje i cakap :) .
* u suka cakap juju . . . ! haha , u tak pgl i yang , bila u mara haha memang lawak dhoo then i tak saba nak main kejar-2 dg u okay , and tak saba nak usik u tdo kbye sayang ^^ . malu i karang nhe hehe mesti u tg gelakkan i , okay hadiah u ada nhe . hee <3 you dyla :P
I TANAK TUKA ROOMATE tuje haha :P

Wednesday, 9 November 2011

mrRIGHT ^__^ , thanks

youu , thanks buat i ketawa setiap kali kita jumpa . even , setiap kali mara-2 you , you tetap sabar dg i kan ? baiknya you kan * you nak tahu tak dulu i terlalu anti sgt dg you tau you sb apa , you myb tahu kan ?
biyy , thanks for all expecially , first date and second date AWW , shoo sweet biyy . but , why skg kita macam dah jauh sgt ? apa kena ? i sala byk sgt keh sampai i rasa macam kita dah jauh , i miss saat di mana kita berdua bersama . biyy , im sorry !
* MOHD FARID BIN TALIB miss you a lot *
first date kita , you sangat romentic and sumpah tak percaya itu * dia termenungkan masa hadapannya bersama aku hihi ^__6 .
second date kita AWW , you semakin pandai berjiwang kan biyy * dia cakap , dia artis hahah biyy , you memang kelaka and i tak sangka u stylo gilaa .
SEMOGA ALLAH PANJANGKAN JODOH KAMI BERDUA . AMIIN <3