♥ WELCOME TO MY BLOG BUDDY . DAH SINGGAH TU JANGAN LUPA FOLLOW OKEYY ! LOVE YOU GUYS ♥

Monday 4 June 2012

setiap gambar ada kenangannya :(

even , harga tu tak lhaa semahal mana tapi aku still simpan ok , that's my kenangan yang tak akan di lupa , i hope u bahagia dg gf u skrg ok . jemput makan nasi minyak ok <3 MNHO
rindunnya nak pakai lencana-2 nhe balik :(

serius , kenangan masa nhe takan dapat aku lupakan , sumpah i miss that situation ! can him back to me ?

kalau dapat kembali ke zaman nhe , aku akan buat yang terbaik kenangan zaman sekolah menengah zaman paling best penah aku tempuhi n lalui , smk jenjarum tetap di hati :(
****************************************************************** nhe jeg mampu taip sedih sgt , rindu sgt kat dia tp apakan daya kan ? besday nak dekat dah rindu masa celebrate ng dia , bila besday aku nati dia igt lagi tak kenangan nhe MNHO ? sorry terpost about u . kdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . thanks read * muahhhhhhhhhhhhhhhh !

0 comments:

Post a Comment