♥ WELCOME TO MY BLOG BUDDY . DAH SINGGAH TU JANGAN LUPA FOLLOW OKEYY ! LOVE YOU GUYS ♥

Sunday, 30 October 2011

kehidupan baru gua ==.

hi semua ASSALAMMUALAIKUM . sihat tak kalian . apa khabar , fuhh lama suda tak ngepost belog berhabuk doh =.= . ashemm * bersin pulokk ==' . alahai , maklum lha berhabuk , berdebu katakan . okayy today nak cita pasal diri gua , kehidupan baru gua . tup tup , dah dekat 3 bulan dah dok kat negri orang , dekat nak habis dah . cepat msa berlalu rasa macam baru jek dtg sini , rindunya pada waktu MSR gua , 3 bulan lepas . rasa macam semuanya lain , okay2 jek . haha , korang nak tgok gambar terbaru aku tak nah nii ame kauu **
pegh , cute tak ? ohmaigodddddd PIPI gua tembam kan kan , so jeles kau adoo ? haha , so sila gelak kalau cute hihi ^^ . malas bangga . ecehh tu jek ada byk-2 kang kena kutuk huhu . okay la tu je nak post kbyee =='
( gua sayang roommate gua macam gua sayang laptop ACER gua hihi ^^ )

Friday, 30 September 2011

RINDU PARENTS

HI SALAM . AKU RINDU PARENTS AKU N FAMILY AKU AH KBYEE
* kau jaga mulut kau tu okay .

nyah KAU

HI ASSALAMMUALAIKUM , LAMA TAK NGAPDATE BELOG . BERCAPUK SUDA . HARINI NAK CITA SIKIT * BAK MAI TELINGA KASI DENGAR BAIK2 . EH SEBELUM TERLUPA KORANG RINDU POST AKU KAN HAHA * KANTOI . OKE LARI TOPIK PULA . EH KENAPA DALAM HIDUP NI MESTI ADA ORANG NAK DENGKI DG KITA , CEMBURU DG KEBAHAGIAN KITA , KITA TAK GANGU DIAORANG PUN . LAHAII LANGAU * IKLAN SIKIT CAKK . SINI CAKAP LAIN , SANA CAKAP LAIN APTB AH . * bole tak nyah kau darisni jg gangu kami .
* kbye malas aibkan org , satu dua tiga je pesan aku jangan sampai kau kena pulau , kau sedang di perhatikan , kau buat aku nak muntah kat kau ah . AKU BENCI ORANG TIPU AKU BERTAHUN2 . SAYANG YOUU !

Friday, 26 August 2011

ILP ka UITM ohmaigod =='

hey2 , salam . pagi2 . heyy , heyy . sihat tak u all ? pagi ni patut lha gua cuak gilakk doe . pagini gua bangun sahur kali pertama selepas 2 bulan tak balik uma sb gua belajar , hmm ;( korang , gua nakk cakap nii . semalam gua dapat satu text ni lebih kurang gini dia bunyik nya * check semakan tawaran uitm semester 2 2011/2012 . lahaii semalam gua nak cek tapi tak dpt sb , line gila badot lembap oke , pagini gua cek dgn hati berdebar lagi laju macam nak tercabut jantung gua nii nah dia amik kw ! sukacita dimaklumkan bahawa anda . . . . . . . . ohmaigod ! gua dapat tawaran tu yahh , memang dulu gua tertunggu2 sgt tawaran tu tapi lambat kua result bila , gua dah masok ilp baru dia btau kepu2san , yer gua tak saba sgt nak blaja kan , gua tak dga cakap makk gua jgn pg ilp dalah jauh , minat2 tak minat tapi kan jauh , gua manabole hdup jauh ng dorang ? ye skg gua tak cakap gua menyesal apa y bole gua cakap ni gua rasa gua ni otak gua dah jem ! hadoyaii . mana ni nak pilih ? gua takuta nakk btau parents gua , gua takut gilakk , b4 , pg ilp yang jauh gilakk 400km tu makk gua tanya gua betul ke sini tmpat gua nak pilih ? nati jgn menyesal pla ? sekarang ? kawan , kawan , teman , tlg gua tlg gua , cakap lha btau cadagan anda semua mana lebih baik gua pilih . dua2 gua minat ni . ILP pun bagus sb dia IPTA KEMAHIRAN , lagi pula GOVERMENT tg upgrade kemahiran kan , kat ilp gua dapat kos NETWORKING COMPUTER . lhaii kat uitm perdagagan --' . oi , mana ni korang ? macam mana ? * bie tolong ayang , bha , atul , teha tlg aku , dyla my twin a.k.a roomate tlg i sayang i buntu ni sayang :( u call i yangg , bie mana u pegi ? mana ? i perlu bantuan u bie . haih 0-0 .
* mengaharap yang lebih baik dari yang sebelum , keputusan ada dekat tangan gua , bagi gua masa untuk pikir baik2 . ilp jauh gila jauh dari family , uitm dekat sikit kot lahaiii . masa hadapan gua ni . * kboiii sampai sekarang dengan prinsip gua LOVE YOUU BIE MNHO <3

Saturday, 20 August 2011

them , them , my friend in INDUSTRIAL TRAINING INSTITUTE .

HII , salam . puasa takk nii ? tuudia , nasi kat bibir tuu hapa ? kantoi sudeyy . pagi nii , aku nak story pasai mereka nii . mereka2 y sporting lagi gila2 . heyy , my new friend oke nii dia
ROOMATE kesayangan , y selalu ada dengan aku susah senang , ye aku sayang dia gila berani kw kacau n sentuh dia aku sepakk kw , dulik pa , dia bek sgt , lembut * korang2 aku penah hilangkan assingment dia tapi dia rilex je , bole pla gelak2 * pegh kalau aku mau aku terajang org tuu tapi dia takk ? tu sb dia bek sgt oke aku janji tak buat lagi apa y dia takk suka * <3 u MARDHIAH .

nii dia , kak long kak long segala kawasan dia jaga haha * aku sayang dia jgk meyy , dia kawan aku haha kawan segala2 nya welk hii * pelanggan tetap , pemurah suka tlg org . eh EJA <3 youu

nii , sapa mina ? mina mana ? haha nii dia mekk ,  kaka segala  kawasan <3 youu lha MEKK A.KA. ALEYA .

SI TUA UMUR , haha kak aini , comel gila kan , ye aku  suka pandang dia , lagi2 bibir dia pegh , menggoda u ahha , sista segala amal kebajikan . welk * <3 kaka aini !

atika model top , tengok macam pendiam n sombong bila dah kenal peghh she's model lha AWW , hot seyhh .
kalau nakk tahu dia paling sayang kat ROOMATE dia tuu berani ahh kacau bhaha :P


ANI BABY BOO A.KA. MY FUTURE COUSIN insyaalah , dia nii classmate tersayang , paling manja lembut sgt dia bekk , kw berani sentuh dia aku pelangkung kw haha . <3 youu aini baby boo ;P


INTAN , <3 YOUU . ketua kelas aku nii taiko seyy


oyie jiran sebelah kanan bilik aku , haha <3 youu

fizaa , fiiza . si cibamm mina ketot haha aku tinggi dari dia welk  <3 youu

wawa mina HOT , hha jiran jgk nii malam2 call dia * ajk p toilet AWW ,

nii y kat ats tuu mbe2 baru aku , dorang cute kan ? eh jangan berani nakk tackle suma dah ada y punya , nii ja kot nati2 aku sambung lha oke bye . *
( ini blog aku suka aku nakk buat apa )

Friday, 19 August 2011

al kisah =='

fuuhh , fuuhh , fuuhh . * ashemm =.=' . haha , selsema pulokk . hii , * mata bengkak kot nii lepas nages . btw , salam semua kawan2 lama gilakk aku tak update blog nii , berhabukk dohh huhu . btw , aku nakk cita nii genap sebulan dah aku dokk HOSTEL omaigod berani pla aku , eyuu . actually , aku ni seorang yang bukan boleh berjauhan ngan family tapi tah dah , macam mana pla bole adanya aku di sini , eh sebulan tuu lgsg takk jmpa parents betapa rindunya sgt , menangis keseorangan di malam hari teringat kan parents . dulu semua ada depan mata , tp skrg suma buat sendiri * olalala . al kisah di hari pendaftaran bermula
: 4.7.2011
_ hari pertama daftar pegh , ramai gila lha kan manusia ada . dgn muka cuakk dan y takk tahu apa2 daftar lha aku di ILP MERSING nii * hii sini best ( cakap mulut tapi hati ? ) haha tipu . sini makan FREE ? LOL , takat tuu ada lagi malas cita haha gempakk konon .
_ korang2 aku dapat roomate y sama minat dg aku eh kebetulan HAHA . oke dia minat sama colour dg aku eh , * kw ada ? tak ada kan . ALL ABOUT HIM lagu tuu dia pun suka , RAINBOW dia pun minat * firstday kami bole terambikk aiskem tuu sama pla tgokk ? kebetulan bukan yes she's is me we are same . banyak benda sama y kami suka tau hihi . maybe dah takdir kami *
_aku sayang dia oh .
_dia sayang aku takk ?
( MAJ i nakk u tahu i sayang u , peduli apa org nak kata tntg i kata lha i tetap syg u :) oke yangg . i mintakk maaf sgt2 ) <3 MAJ

Wednesday, 18 May 2011

about him .

heyhey , assalammualaikum semua . lama gila ken aku tak update blog . haha , act , tak ada story best pun . ngee , aku tak lha hot cam korang . xoxo , eh korang aku ada benda nak cita nii . haha , tak lain tak bukan about mnho AKU lha . korang tahu sejakk aku rujuk balikk ngan dy makin mesra pla aku ngan dy , harahari makin sayang , sesayang secinta lebih dari sebelum nii , aku happt sgt dy balik ngan aku . paling tak bole blahh dy ajak aku nikahh ngan dy , peghh happy sgtsgt . hoho , dy cakap nak ada keluarga y bahagia ngan aku , nak setia ngan aku sorang , nak jadi suami y baikk , n byk lha . heyhey , korang tahu hari y aku nak rujukk balikk ngan dy , dy bagi aku bunga hehe , cantikk , comel jee bunga tuh ( kw ada ) haha tak ade ken , so ? dediam lha . haha . oke lha nii jee aku nak share esokesok aku cita lagii kbyee
( sayang , iloveyousomuch , even u tak agp i gf haha pelik u agp i WIFE u why sayang hehe , gila kan u . hehe .
) * korang doakan aku <3 mnho kekal oke . totreepo . jmpa lagii meyyhh .