♥ WELCOME TO MY BLOG BUDDY . DAH SINGGAH TU JANGAN LUPA FOLLOW OKEYY ! LOVE YOU GUYS ♥

Friday 19 August 2011

al kisah =='

fuuhh , fuuhh , fuuhh . * ashemm =.=' . haha , selsema pulokk . hii , * mata bengkak kot nii lepas nages . btw , salam semua kawan2 lama gilakk aku tak update blog nii , berhabukk dohh huhu . btw , aku nakk cita nii genap sebulan dah aku dokk HOSTEL omaigod berani pla aku , eyuu . actually , aku ni seorang yang bukan boleh berjauhan ngan family tapi tah dah , macam mana pla bole adanya aku di sini , eh sebulan tuu lgsg takk jmpa parents betapa rindunya sgt , menangis keseorangan di malam hari teringat kan parents . dulu semua ada depan mata , tp skrg suma buat sendiri * olalala . al kisah di hari pendaftaran bermula
: 4.7.2011
_ hari pertama daftar pegh , ramai gila lha kan manusia ada . dgn muka cuakk dan y takk tahu apa2 daftar lha aku di ILP MERSING nii * hii sini best ( cakap mulut tapi hati ? ) haha tipu . sini makan FREE ? LOL , takat tuu ada lagi malas cita haha gempakk konon .
_ korang2 aku dapat roomate y sama minat dg aku eh kebetulan HAHA . oke dia minat sama colour dg aku eh , * kw ada ? tak ada kan . ALL ABOUT HIM lagu tuu dia pun suka , RAINBOW dia pun minat * firstday kami bole terambikk aiskem tuu sama pla tgokk ? kebetulan bukan yes she's is me we are same . banyak benda sama y kami suka tau hihi . maybe dah takdir kami *
_aku sayang dia oh .
_dia sayang aku takk ?
( MAJ i nakk u tahu i sayang u , peduli apa org nak kata tntg i kata lha i tetap syg u :) oke yangg . i mintakk maaf sgt2 ) <3 MAJ

0 comments:

Post a Comment