♥ WELCOME TO MY BLOG BUDDY . DAH SINGGAH TU JANGAN LUPA FOLLOW OKEYY ! LOVE YOU GUYS ♥

Wednesday 2 November 2011

baru tiga kali =,=

eh , hi-2 salam satu malaysia semuanya . apa khabar anda semua sihat ? hihi ^__^ ceria kan aku ni hikhik . nak tahu ke kenapa aku ceria hihi . okay , senanya korang semua sedia maklum kan y skg aku sambung belajar , ni baru 3 kali nak balik uma , alahai dok sini 4 bulan baru je 3 kali balik :( , sedihnya hanya tuhan yang tahu lha kan . okay , esok bermulanya perjalanana balik ke rumah , bila ada cuti yang panjang baru aku berkesempatan balik , kalau tak jgn harap dapat balik haihh =.= . okay , esok aku saing dg kawan-2 yang sama bus kod . beranikan diri jelah tawakal . okay , sumpah aku rindu mama aku , aba aku , adik aku , akak aku , n last sekali abg aku hihi * tetiba air mata jatuh setitik pula :) . okay lha malas taip panjang-2 cuma nak cakap home sewit home lalalalalalalalala :
( SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG , SEMOGA BERKEKALAN AMIIN ==' )

0 comments:

Post a Comment